Saturday, October 15, 2011

Tahajjud Cinta - Episode 1 -13

Drama arahan Eirma Fatima iaitu TAHAJJUD CINTA yang telah menemui penonton pada 8 Julai 2011 (Jumaat) yang lalu telah pon tamat pada 14 October iaitu semalam. Ada yang follow ke drama ni? Ada sesiapa yang terlepas episode drama ni? Jom tengok lagi cez aku share link dekat sini...hihihi, selamat mnenonton :)


Sinopsis Tahajjud Cinta

Cerita bermula dengan kisah mengenai sahabat iaitu Citra Maisarah dan rakan sekuliahnya Seri (Fouziah Gous) tidak dapat lari dari cinta dan kasih sayang. Citra telah jatuh cinta dengan Azihan seorang lelaki yang sangat berpegang teguh kepada agama. Emelda (kakak kepada Citra, lakonan Tiz Zaqyah) ada masalah dengan suaminya dan dia sangat lemah untuk menghadapi masalah dalam kehidupan berumahtangga.

Citra dan Seri pulang ke Malaysia dan Citra berjanji kepda dirinya untuk membela hak hak kaum wanita dari ditindas kaum lelaki. Citra ingin membukti jugak kepada keluarganya yang dia akan berjuang demi hak kaum wanita yang tertindas di zaman sekarang ni. Citra jugak ingin memperjuangkan hak kakaknya yang ditindas oleh abang iparnya.

Manakala Seri yang telah jatuh cinta buat pertama kali tapi entah macam mana dan dia telah berkorban untuk berkahwin dan menjadi isteri keempat kepada Ustaz Shauki (Eman Manan), bapa kepada Solahuddin (Remy Ishak).

Dapatkah Citra dan Solahudin, menyelamatkan Seri ( Fouziah Gous) dari menjadi isteri keempat?Solahudin tidak mahu menjadi anak derhaka. Sampai bila Solahudin sanggup melihat ayahnya hidup dalam kemungkaran, menggunakan agama untuk kepentingan nafsu.

Episode 1, 8 July 2011
Episode 2, 15 July 2011

1 comment:

  1. Dapatkan memori 50GB simpanan foto, muzik, video dan apa sahaja untuk telefon anda secara percuma hari ini dari www.Gombug.net! Sebelum 31 Dec 2012 - http://www.gombug.net/v1/BM/

    ReplyDelete